Tee valitus
Valituksen voi tehdä Photo Portal -portaalissa usealla eri tavalla:
1. Ohjaa asiakas suoraan asiakaspalveluun
Voit ilmoittaa asiakkaalle, että hänen on otettava suoraan yhteyttä tukitiimiimme. Käymme tapauksen läpi, tutkimme asian ja tarjoamme asianmukaisen ratkaisun.
2. Välitä valitus eteenpäin itse
Vaihtoehtoisesti voit ottaa meihin suoraan yhteyttä ja ilmoittaa asiakkaan valituksen yksityiskohdat ja lähettää meille viestin, jossa on kaikki asiaankuuluvat tiedot.
3. Lähetä valitus tilauksenhallinnan kautta
Voit luoda valituksen myös Tilauksenhallintatyökalussa.
Anna asiakkaan sähköpostiosoite ja tilausnumero. Molemmat löytyvät valokuvausportaalissasi Myyntipaneeli Tilausten hallinta -valikosta.
Kun olet syöttänyt tiedot, napsauta oikeassa yläkulmassa olevaa Actions (Toiminnot) -painiketta, valitse Complaint (Valitus) ja täytä tarvittavat tiedot.
Huomautus: Asiakkaalle ilmoitetaan automaattisesti, kun reklamaatio lähetetään tällä tavoin.
Mahdolliset ratkaisut valitukseen
Jäljentäminen: Jos mahdollista, monistamme artikkelin, jotta asiakas saa tilauksen nopeasti ja oikein.
Tosite: Voimme antaa sinulle kupongin (mukaan lukien toimituskulut), jotta voit tilata tuotteen uudelleen itse. Tämän ratkaisun etuna on, että alkuperäisestä tilauksesta saamasi voitto säilyy ennallaan.
Palautus: Voimme pyynnöstä palauttaa riidanalaisen tuotteen summan suoraan asiakkaalle. Huomautus: Voittoasi vähennetään vastaavalla määrällä.
Miten käyttää kuponkia reklamaation yhteydessä
- Mene Saal Digitalin verkkosivustolle ja kirjaudu tilillesi.
- Valitse osoitteessa Tuotteet tuote, jonka haluat tilata uudelleen.
- Lisää valmis projekti ostoskoriin.
- Kirjoita Lunasta kuponki -kenttään lähettämämme kuponkikoodi.
- Syötä tarvittaessa asiakkaan toimitusosoite.
- Suorita tilaus loppuun.