Ohjelmiston virheilmoitukset
Harvinaisissa tapauksissa ohjelmisto saattaa näyttää virheilmoituksen. Suosittelemme, että poistat ensin väliaikaiset tiedostot ja tarkistat sitten, näkyykö virheilmoitus edelleen.
Väliaikaisten tietojen poistaminen
Avaa Asetukset (pääset hammasratas-kuvakkeen kautta) ja valitse Poista väliaikaiset tiedot. Rastita kaikki kolme vaihtoehtoa ja vahvista Poista nyt:
- Poista väliaikaiset tiedot
- Poista ladatut mallit
- Poista pikkukuvat
Näyttöön tulee valintaikkuna, jossa ilmoitetaan, että ohjelmisto on suljettava. Käynnistä ohjelmisto uudelleen.
Virheilmoituksen ei pitäisi tulla uudelleen näkyviin, mutta jos se tulee, tarkista seuraavat kohdat.
Virheilmoitus on aina samalla sivulla projektissa.
Jos ongelma ilmenee vain tietyillä sivuilla, valitse kyseiset sivut ja poista näiden sivujen koko sisältö projektista. Tee tämä valitsemalla oikeassa ikkunassa Page (Sivu ) ja valitsemalla Select All (Valitse kaikki). Poista valitut elementit painamalla näppäimistön poistonäppäintä. Layers-kohdassa ei pitäisi olla enää yhtään elementtiä jäljellä.
Nimeä sitten kuvatiedostot uudelleen, liitä sisältö (uudelleen nimetyt kuvatiedostot, tekstilaatikot jne.) takaisin sivuille ja tallenna projekti uudella nimellä.
Kuvia ei voi näyttää/ladata
Tarkista ensin, että kuvat on tallennettu tuetussa tiedostomuodossa.
macOS: Anna suunnitteluohjelmistolle täysi pääsy kiintolevylle. Security > Privacy > Full Disk Access -osiossa voit määrittää, millä sovelluksilla on oltava täysi käyttöoikeus levylle. Lisää suunnitteluohjelmisto tähän. Sen pitäisi sitten pystyä näkemään kuvalähteesi. Voit myös kokeilla kuvien tallentamista työpöydällesi kokeeksi, jotta vältyt käyttöoikeusongelmilta.
En voi ladata tilaustani
Tarkista tietokoneesi asetuksista, estääkö palomuuri tai virustorjuntaohjelma ohjelmiston käytön. Jos näin on, poista Saal Design -ohjelmiston esto näissä ohjelmissa. Tämän jälkeen lataamisen pitäisi toimia ongelmitta.
Ohjelmiston asentaminen tai käynnistäminen ei onnistu
Jos et pysty asentamaan tai käynnistämään Saal Design -ohjelmistoa, tarkista, että ohjelmisto on yhteensopiva käyttöjärjestelmäsi kanssa ja että palomuuri ei estä sitä.
Estääkö palomuurisi tai virustarkkailija/virustorjuntaohjelmasi sen. Jos näin on, poista Saal Design -ohjelmiston esto näissä ohjelmissa.
Ohjelmisto käynnistyy vain offline-tilassa
Jokin estää ohjelmistoa pääsemästä internetiin. Tarkista tietokoneesi asetuksista, estääkö palomuuri tai virustorjuntaohjelma ohjelmiston käytön. Jos näin on, poista Saal Design -ohjelmiston esto näissä ohjelmissa. Tämän jälkeen lataamisen pitäisi toimia ongelmitta.
Virhe 3001, virhe 2038 tai Access denied -viesti.
Ohjelmisto ei pääse käsiksi mihinkään järjestelmässäsi oleviin tiedostoihin. Tarkista, että kiintolevylläsi on riittävästi vapaata tilaa, että sinulla on täydet käyttöoikeudet kaikkiin tiedostoihin ja hakemistoihin ja että mikään virustorjuntaohjelma ei estä pääsyä. Jos näin on, poista Saal Design -ohjelmiston esto asianomaisissa ohjelmissa. Tämän jälkeen lataamisen pitäisi toimia ongelmitta.
Vieläkö sinulla on ongelmia?
Jos sinulla on edelleen ongelmia, ota yhteyttä asiakaspalveluun seuraavilla tiedoilla:
- Kerro, mitä toimenpiteitä teit käytön aikana, kunnes virheilmoitus ilmestyi.
- Lähetä meille kuvakaappaus ongelmasta
- Kerro käyttöjärjestelmäsi nimi ja versio.
- Lähetä meille virheloki
Ohjelmiston virheloki
Löydät ohjelmiston virhelokin napsauttamalla Asetukset-painiketta, jossa on hammasratas oikeassa yläkulmassa, ja napsauttamalla sitten Avaa kansio lokitiedostoilla -painiketta avautuvassa ikkunassa. Lähetä meille kaikki lokitiedostot viimeisten 7 päivän ajalta.